از هر دری روابط عمومی

سخنرانی نابغه شش ساله در مورد پوکی استخوان

سخنرانی مک سیمیلیانو در مورد چگونگی درمان پوکی استخوان به قدری علمی بود که دانشجویان پزشکی از درک آن عاجز بودند.

کا ما شو افزود ، مک سیمیلیانو ،توان عجیبی برای تفسیر و حفظ دارد و سخنرانی این کودک نابغه بدون اتکا به نوشته است .

وی تصریح کرد ،به رغم اینکه آزمایش بهره هوشی از این کودک گرفته نشد ،ولی اطلاعات وی فوق العاده است .

توان فوق العاده مک سیمیلیانو در3سالگی زمانی نمایان شد که او توانست پایتخت تمامی کشورهای جهان را حفظ کند .

آیا می دانستید ...

غذای شور باعث زخم معده می شود .

چربی ویتامین c را بی خاصیت می کند .

مصرف ترشی جات به کاهش چربی خون کمک می کند .

قرص باهوشی هم آمد !

اگر دیدی یه نفرتمام ساعت شبانه روز در حال درس خوندنه (بدون استراحت) تعجب نکن دلیلش توی تیترواضحه.

بنابر تحقیقات ،استفاده از این دارو درسطح دبیرستانها نیز شیوع داشته است . بگونه ای که در سال 2002، بیش ازهفت میلیون آمریکایی از چنین دارو ها و نسخه های پزشکی استفاده کرده و 6/1 نفر از آنان دانشجویان بوده اند . یکی از گامهای اولیه برای دانش آموزانی که وارد کالج دانشگاه می شوند ،    با چنین داروهایی است این قرص ها در بسیاری از این دانشگا ها به قیمت هر قرص ،3تا 5 دلار یافت می شود . که البته معولا به دانشجویانی که دارای نسخه پزشکی هستند ،رایگان داده می شود . این قرص ها بیشتر برای بیماران دارای مشکلات ذهنی همچون کند ذهنی،پرخوابی و غیره تجویز می شود در افراد سالم تاثیراتی مانند تقویت حافظه کوتاه مدت ،افزایش هوشیاری و تمرکز را داراست و برای دانشجویانی که بر پایان نامه ای پیچیده کار می کنند و یا می خواهند شبهای امتحان را بیدار بمانند مفید است . بیشتر دانشجویان ، علت را فشار درسی از سوی اساتید دانشگاه اعلام می کنند که اگر به سختی مطالعه نکنند ، توانایی پشت سر گذاشتن امتحانات را ندارند با توجه به اینکه در برخی از این داروها آمفتامین نیز وجود دارد ، استفاده آنها برای بچه ها می تواند زیان های بسیاری داشته باشد . آمفتامین نوعی مواد مخدر است و ترکیبات فعال آن آدرال در پتالین با نام های بنز درین و دکسدرین استفاده کرده اند عوارض جانبی استفاده از این دارورا می توان اختلال در کبد و افزایش احتمال خودکشی دانست .

ما اومدیم

اومدیم با کسب رخصت از شما بیایم تو جمعتون و موندگار بشیم حتما از خودتون می پرسید که ما کی هستیم . وقت واسه معرفی زیاده می خوایم حالا، حالا پیشتون بمونیم .

تا حالا به مقاومت مورچه دقت کردی، فقط دنبال هدفشه اعصاب آدم رو خورد می کنه ، چقدر سیریشه؟!

به هر طرف پرتش می کنی باز بر می گرده . اصلا هالیش نیست فکر می کنه خیلی قدرت داره --- > جلوش وا می ایستیم . دقیق نمی دونیم از کی بودن ولی تا اونجایی که می دونیم همین اخلاقشون بوده ، مورچه ها رومی گم

بابا اعتماد به نفس تا چه اندازه ؟

اصلا می دونی چیه ؟ بذار رک بگم.

 ما جوونای ایرونی آخر آخرشیم .هیچ قدرتی نمی تونه ما رو از هدفمون دور کنه . هدفمون که یادته (دفاع از هویتمون) و حالا هدف اونا ...... ربودن هویتمون.

روی کلمه هویت دقت کن . هویت شامل 1. شخصیت ،2. تمدن...

قانون مورچه ها قانون بی دردی و بی غیرتیه . به قول مادر بزرگم قانون سیب زمینی ، بی خاصیت !

من نمی تونم ریلکس باشم تو چی ... ؟!    درد بی دردی علاجش آتش است .

اضطراب مهمترین عامل کمر درد

محققان می گویند : اضطراب مهمترین عامل خطر ساز در بروز کمر درد است . بگفته کارشناسان طب ورزشی ، کمر درد از اختلالات شایع به شمار می رود و عوامل فردی نظیر بی خوابی و مشکلات خانوادگی و عوامل شغلی مانند جابه جایی بار سنگین و استفاده از صندلی های نا مناسب در بروز آن نقش دارند

آخرین یادداشت های وبلاگ

تغییرات
دستانی کوچک به پهنای یک حماسه
کودک که بودم می خواستم ...
ما رو به اسم کی می شناسن ؟
[عناوین آرشیوشده]